0 ORGANİZE
ORGANİZE

hizmetlerimiz

marka yönetimi

Markanızın pazardaki konumunu güçlendirmek, rakipleriniz arasında sıyrılarak öne çıkmak ve hedef kitlenizle kalıcı bağlar kurmak için kapsamlı bir marka yönetimi hizmeti sunuyoruz. Bu hizmetimiz kapsamında, markanızın kimliğinden, iletişim stratejilerine, pazar pozisyonundan, müşteri sadakatine kadar geniş bir yelpazede destek sağlıyoruz.

3D ürün animasyonu

Ürünlerinizin özelliklerini ve işlevselliğini, etkileyici 3D animasyon videoları ile gösteriyoruz. Gerçekçi ve dikkat çekici görsellerle, potansiyel müşterilerinizin ürünlerinize ilgisini artırıyoruz.

yönetici danışmanlık hizmetleri

Markanızın sürdürülebilir büyümesini sağlamak için stratejik yol haritaları çiziyoruz. İş modeliniz, pazar pozisyonunuz ve operasyonel verimliliğiniz üzerine derinlemesine analizler yaparak, sektörde öne çıkmanızı sağlayacak yenilikçi çözümler sunuyoruz.

PR çalışması

Hikayenizi dünyayla paylaşmanın en etkili yollarını biliyoruz. Markanızın prestijini artıracak, hedef kitlenizle güçlü bağlar kurmanızı sağlayacak PR stratejileri geliştiriyoruz. Medya ilişkilerinden etkinlik yönetimine, sizin için en doğru sesi buluyoruz.

kurumsal kimlik

Markanızın DNA'sını yansıtan, unutulmaz bir kurumsal kimlik oluşturuyoruz. Logo tasarımından, renk paletine, kurumsal yazılı materyallerden, iş yerinizin iç ve dış tasarımına kadar markanızın her noktasında etkileyici bir tutarlılık sağlıyoruz.

kurumsal web sitesi

Dijital dünyada güçlü bir ilk izlenim bırakmanız için, marka değerlerinizi yansıtan, kullanıcı dostu ve mobil uyumlu web siteleri tasarlıyoruz. Etkileyici tasarımı ve zengin içeriğiyle web siteniz, markanızın online vitrini olacak.

B2B - B2C - C2C yazılımları

İş modelinize özel, yenilikçi yazılım çözümleri sunuyoruz. İşletmeler arası (B2B), işletmeden tüketiciye (B2C) ve tüketiciden tüketiciye (C2C) platformlar üzerinden satışlarınızı artıracak, işlemlerinizi kolaylaştıracak yazılım çözümleri geliştiriyoruz.

proje bazlı yazılım programları

İş süreçlerinizi dijitalleştiren, özelleştirilmiş yazılım çözümleriyle verimliliğinizi maksimize ediyoruz. Her bir projenin benzersiz ihtiyaçlarına özel, yenilikçi ve etkili yazılımlar tasarlıyoruz.

sosyal medya yönetimi

Markanızın sosyal medya dünyasında parlamasını sağlıyoruz. Hedef kitleniz ile etkileşimi artıracak, marka bilinirliğinizi güçlendirecek içerikler üretiyor ve yönetiyoruz. Sosyal medya stratejilerimizle rakiplerinizden bir adım öne geçin.

dijital pazarlama

Dijital pazarlama kampanyalarıyla markanızı zirveye taşıyoruz. SEO, SEM, içerik pazarlama ve e-posta pazarlama gibi kanallar aracılığıyla hedef kitlenize ulaşmanızı, dönüşümlerinizi artırmanızı sağlıyoruz.

tanıtım filmi

Markanızın hikayesini anlatan, etkileyici tanıtım filmleriyle hedef kitlenizin kalbini fethediyoruz. Ürün ve hizmetlerinizi öne çıkaran, marka değerinizi artıran tanıtım filmleri yaratıyoruz.

ürün fotoğraf çekimleri

Ürünlerinizi en iyi şekilde sergileyen, yüksek kaliteli fotoğraf çekimleriyle pazarlama ve satış stratejilerinize güç katıyoruz. Detayların ön planda olduğu, etkileyici görsellerle ürünlerinizin farkını ortaya koyuyoruz.

ürün video çekimleri

Ürünlerinizin özelliklerini ve avantajlarını vurgulayan, dinamik video çekimleriyle müşterilerinizin dikkatini çekiyoruz. Görsel hikaye anlatımıyla ürünlerinize olan ilgiyi artırıyoruz.

firmaya özel mobil app

Markanıza özel mobil uygulamalar geliştirerek, müşterilerinizle etkileşiminizi güçlendiriyoruz. Kullanıcı dostu arayüzler ve yenilikçi özellikleriyle, markanızı her zaman müşterilerinizin yanında tutuyoruz.

fuar stand çalışmaları

Fuarlarda markanızın öne çıkmasını sağlayacak yaratıcı ve dikkat çekici stand tasarımları sunuyoruz. Markanızın değerlerini yansıtan, ziyaretçilerin ilgisini çeken standlarla fark yaratıyoruz.

katalog çalışmaları

Ürün ve hizmetlerinizi detaylı bir şekilde tanıtan, görsel ve içerik açısından zengin kataloglar hazırlıyoruz. Markanızın profesyonellik ve kalitesini ön plana çıkaran tasarımlarla etkili bir pazarlama aracı sunuyoruz.

bayi toplantı organizasyon planları

Bayilerinizle ilişkilerinizi güçlendirecek, etkili iletişim ve işbirliği fırsatları sunacak profesyonel toplantı ve etkinlikler düzenliyoruz. Marka sadakatini artırarak iş ortaklıklarınızı pekiştiriyoruz.

sanal tur

Mekanlarınızı veya ürünlerinizi 360 derece sanal turlarla tanıtıyoruz. Müşterilerinize etkileyici ve interaktif bir deneyim sunarak, mekanlarınızı veya ürünlerinizi keşfetmelerini sağlıyoruz.

drone çekimleri

Markanızın ve projelerinizin büyüklüğünü ve güzelliğini gökyüzünden gösteren etkileyici drone çekimleriyle fark yaratıyoruz. Geniş açıdan çarpıcı görüntülerle markanızın vizyonunu genişletiyoruz.

medya planlaması

Markanızın hedef kitlesine en etkili şekilde ulaşması için kapsamlı medya planlama hizmetleri sunuyoruz. Bütçenizi en verimli şekilde kullanarak, televizyon, radyo, dijital ve basılı medya kanallarında maksimum görünürlük sağlıyoruz.

açık hava reklamları

Markanızı şehrin en işlek noktalarında, büyük formatlı açık hava reklamlarıyla tanıtıyoruz. Billboardlar, otobüs durakları ve dijital ekranlar aracılığıyla hedef kitlenizin dikkatini çekiyor ve marka bilinirliğinizi artırıyoruz.

dergi reklamları

Hedef kitlenize ulaşmanın şık ve etkili bir yolu olarak, prestijli dergilerde yer alan reklamlarla markanızın imajını güçlendiriyoruz. Görsel ve içerik kalitesiyle dergi reklamlarıyla markanıza değer katıyoruz.

havaalanı reklamları

Yerli ve yabancı birçok ziyaretçinin uğrak noktası olan havaalanlarında markanızı öne çıkarıyoruz. Havaalanı içi ve dışı reklam alanlarında yer alarak, geniş ve potansiyel bir kitleye ulaşmanızı sağlıyoruz.

promosyonlar

Markanızı hedef kitlenizle etkileşime geçirecek yaratıcı promosyon ürünleri tasarlıyoruz. Marka logonuzun yer aldığı kalem, defter, usb gibi kullanışlı ürünlerle müşterilerinizin günlük hayatında yer ediniyoruz.

Yurt İçi - Dışı SEO

Web sitenizin hem yurt içinde hem de yurt dışında arama motorlarında üst sıralarda yer almasını sağlayacak SEO stratejileri geliştiriyoruz. Çok dilli SEO çalışmalarıyla global pazarda da görünürlüğünüzü artırıyoruz.